Nasza wycieczka szkolna do Kotliny Kłodzkiej

Pracowałam w szkole podstawowej w małym miasteczku na północy Polski. Bardzo lubiłam pracę z dziećmi i za każdym razem starałam się, aby moje lekcje geografii były ciekawe i interesujące. Zbliżał się koniec roku szkolnego i tradycyjnie chciałam zorganizować dla moich uczniów ciekawą wyprawę.

Zorganizowana wycieczka szkolna w Kotlinie Kłodzkiej

wycieczki szkolne kotlina kłodzkaNa godzinie wychowawczej wspólnie ustaliliśmy cel naszej tegorocznej podróży. Bardzo cieszyłam się z takiego wyboru, ponieważ miejsce do którego mieliśmy zamiar pojechać było wyjątkowo urodziwe. Jeżeli chodzi o wycieczki szkolne Kotlina Kłodzka ma wiele do zaoferowania. Wkrótce znalazłam dla nas noclegi oraz opłaciłam ubezpieczenie podróżne dla uczniów i z niecierpliwością wyczekiwałam naszej wycieczki. Podczas kilkudniowego pobytu w Sudetach Środkowych razem z moimi uczniami mieliśmy okazję zwiedzić dawną kopalnię złota, uzdrowisko czy słynną Kaplicę Czaszek. Moim podopiecznym w szczególności przypadły do gustu Błędne Skały oraz Twierdza w Srebrnej Górze. Przepiękne okoliczności przyrody sprawiły, że wycieczka była jeszcze lepsza, a wizyta w uzdrowisku oraz w Muzeum Papiernictwa zachęciła nas do dalszych wypraw. Podczas całej wycieczki moi uczniowie w różnych miejscach mieli okazję uczestniczyć w różnorakich warsztatach, podczas których odrywali swoją kreatywność, a zwiedzanie malowniczych miast i miasteczek było zajęciem bardzo relaksującym dla nas wszystkich. Kotlinę Kłodzką zwiedzaliśmy z profesjonalnymi przewodnikami, dzięki czemu mieliśmy pewność, że nic nam nie umknie i będziemy mogli w pełni skorzystać z oferty tej wspaniałej krainy. Sudety opuściliśmy w wyśmienitych nastrojach, a naszą podróż zaliczyliśmy do bardzo udanych.

Pracując jako nauczyciela geografii zawsze staram się, aby moi podopieczni mieli okazję poznać nowe miejsca i krainy, a wyprawy organizowane przez naszą placówkę zawsze były interesujące i ciekawe. Podczas ostatniej zorganizowanej podróży zobaczyliśmy wiele pięknych miejsc, które na długo pozostaną we wspomnieniach nas wszystkich.